Måndag - trött 29/8

10.52

Är nu vaken för 6e gången inatt/idag. 
Har sovit jätte, jättedåligt  :(
Haft förvärkar, vilket inte gör någonting, bara längtar o hóppas på att jag vaknar en natt och ha så satans ont :P
Inte alla gånger man hoppas på smärta xD
Men tur att Gosing är så gosig som han är, vaknade vid fem och frös som bara den.
Så han lyfte upp sitt täcke, så de va bara för mig att krypa tätt intill honom o bli varm igen :)
Så nu har vi ätit frukost óch ska vakna till lite, sen bort till Hanna och Robbin,
dem ska ha bilderna som vi tog på Novas dop.

Hittade ingen bild hr om dagen på skötbordet som Ronnie och Johanna kom med,
men nu har jag en bild på det :)

Så har lagt dit kläder i storlek 50/56,
blöjor, salvor, tvättlappar och diverse prylar :)
Skitsött, hehe !

19.28

jag och Gosing gick ner till samhället när jag hade sånna jäkla sammandragningar,
vill bara att allt sätts igång nu, vet att jag tjatar dem som fått barn vet hur de känns.
Och dem som själva inte har barn eller är gravida, kanske bara tycker de är jobbigt att läsa om mitt tjat,
men de är era val :P
Gick sen hem efter de att vi hade handlat,
gjorde hamburgare med bacon, ost, tomat, dressing och massa gott :P
Har till och med packa BB-väskan.

* kläder till både mig och plutten
* Roll on
* Napp
* Blöjor
* Tvättlappar
* Kamera
*Batterier
* Mobilladdare
* Snuttefilt
* Ska packa ner ett par inneskor me :P

Bebis ♥
Andreas ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Bror ♥
Vännerna ♥


Kommentarer
Postat av: Katta

Glöm inte hårborsten !!!! De gjorde jag o dom hade ingen man kunde lång, inte roligt. Och kameran !!! Pusss

2011-08-30 @ 08:44:20
Postat av: Angelica

Haha Katta ! Jag kammar ju aldrig mig ändå xD hahahaha ! Kameran är nerpackad :D

2011-08-30 @ 10:35:38
Postat av: Katta

Haha ja just de ;D. Lycka till ifall vi inte hinner ses innan.

2011-08-30 @ 12:34:55
Postat av: Ronja nilsson

Så fint :)

2011-09-13 @ 16:31:22
URL: http://mimmyochfredrik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0