Måndag - Gvd 8/8

11.06

Vaknade för en halvtimma sen av att mobilen ringde,
det var Christina Gunnevik på förlosssningsavdelningen i värnamo.
Hon ska göra ultraljud på mig vecka 36 och fick tid den 22 augusti.
Och den 22 augusti har jag ett ultraljud till i med att jag måste på rutinkontroller för njurarna oxå,
så har tid 14.30 till ena och 15.00 på de andra. Så då får vi se bebis mkt.
Vilket nog gosing är väldigt glad över :)

Mamma kommer 13.30 o hämtar oss,
då ska vi ner till swedbank så gosing blir kund där.
Efter de upp till Gislaved, ska lämna in papper på försäkringskassan.
Aktivitetsstödet och havandeskapsintyget så jag får föräldrapenning sen när bebis kommer.

Nu står Gosing i duschen, när han är klar ska vi skutta bort till Hanna & Robbin på kaffe.
Ikväll blir det nog tacos med dem :) Mys mys ;-)

20.13

Kom till arbetsförmedlingen 13.40,
kom där ifrån 15.50.
Tog fett ång tid, hon sa vi skulle få vänta i 20 minuter, näää i 1,5 timme :O
Dryga helveteskap :@
När vi kom hem drog vi till Hanna och Robbin,
som bjöd på tacos, mumma :)
Sen röktes de vattenpipa med körsbärssmak :P

Bebis ♥
Andreas ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Vännerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0