Lördag - Tårta 13/8

12.17

Vaknade 05.22, bebis väckte mig med morgongympan.
Gick ut o la mig på soffan, Gosing vaknade till vid åttatiden,
så då la vi oss i sängen igen och somnade om.
Vaknade vid elva tiden då mamma ringde och väckte oss.
Sen kom Hanna och Robbin förbi, hon skulle bara crisptårta,
så är bjudna på fika sen, fyfan vad jag älskar den där tårtan :)

Är små irriterad över att man inte ha flera miljoner på kortet,
Skönevadsmarknad är idag,
och de är den enda marknaden här omkring som ens är lönt att åka till.
Nästa vecka är det Bredarydsmarknad, men hur lockande är den på en skala !? :(

Får snart hem denna som jag köpt :)


får även hem denna i slutet av månaden :)

Idag är det 35 dagar kvar till bf,
vi längtar som bara den, och hoppas dagarna går fortare än fortast :)

16.52
Va ute på lekplatsen en stund, Hanna, Robbin, Lotta, Rosie, Bell, Leon & Nova va där,
så gick ut o tog en cigg o tjatade lite med dem.
Mamma kommer o en stund, sen ska jag börja med maten.
Ikväll ska vi bort till Hanna & Robbin :)

Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0