Lördag - Marknad 20/8

10.15
Vaknade för en halvtimma sen, skickade till Gosing så han ringde upp.
Snackade en stund med honom, dem han jobbar med har blivit magsjuka.
Hoppas verkligen gosing inte ryker på de asså :(

Sitter nu o inväntar min älskade mamma, vi ska åka till Bredarydsmarknad en sväng :)
Ska nog in o kolla på Smålänningen oxå, medans jag håller på :P

12.43

Hemkommen från marknaden,
den va större än förväntan :P
Blev inte nått så speciellt handlat...

Väntar nu på Malin, jag ska till Broaryd o passa pojkarna mellan 16.00-22.00.

I morgon kommer Gosing hem :D

16.43

Malin & Fredrik åkte för en liten stund sen, så jag sitter barnvakt åt pojkarna. Mitt i allt tog mina gratissms slut, så mamma ska strax fylla på den,så jag kan ringa o prata med Gosingen lite då och då om han hinner.Innan när jag pratade med honom såg de ut att bli en fullspäckad kväll, mycket folk. Men det är klart, festival och som idag Lördag, klart de kommer folk. Isak är o leker med grannarna och tor är ute o leker med Hampus, så finns inte så mkt mer än datorn för min del :P

Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0