Lördag - Händelserik Fredag 6/8

09.32

Har precis vaknat och lite så,
Gosing har nog varit vaken en stund.

Igår bjöd Camilla oss på tacos vid 18 tiden, va hur gottt som helst.
Sen gick vi hem och skulle börja fixa med tobaken,
ja då skulle Gosing trycka på locket på en glasburk.
Då sprack hela jävla burken och kliiiirr !!!!
Blodet började droppa på golvet, jag hämtade handuk virade runt handleden.
Gick bort till Camilla o Gullan,
dem trodde de behövdes sy, ringde mamma.
Sen blev det Värnamo ;)
De va inte så stort sår, men man vet aldrig om de sitter glas i :(
sen blödde de i 2 timmar innan de blev sytt.



Ihopsydd och fin :D ♥

09.39
Vet inte vad jag ska göra idag, kanske tvättaa upp alla bebiskläder :)
Jag saknar Hanna & Robbin :(

12.31

Kom precis hem, gick bort till Lotta o bytte cigg mot kaffe ;)
Hon hade dåligt med cigg och vi dåligt med kaffe,
så gjorde ett bra byte med henne :)
Drack en kopp kaffe och snackade när vi va där, mycket trevligt.
Sen gosade vi ju lite med Nova :)

15.51

Vaknade för en liten stund sen :P
vid ett gjorde jag frukost,
slängde ihop en omelett med ost, lök och bacon.
efter de kröp jag ner i sängen och startade Twiligt,
såg 20 minuter sen somnade jag och vaknade nyss xD
skönt va de iaf.
Gosing väckte mig o frågade om jag verkligen skulle sova längre :P
Söt han är min älskling ♥


Bebis ♥
Andreas ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Vännerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0