Fredag - Uppdaterar 19/8

22.37

Har helt glömt bort att uppdatera bloggen, då älsklingen åkte i Tisdags så är knappt hemma.
Är med Hanna & Robbin eller med Mimmi,
men känns tomt och ensamt ändå.
Ingen kan ta Gosings plats. Mimmi sov här inatt,
har knappt sovit mellan 2 & 6 bara för bebis har hållt igång hela natten,
hade precis slumrat till när mimmis alarm på mobilen gick igång 06.30.
Försökte somna om vid sju när hon hade gått,
men hade inte lyckats somna fem över halv åtta.
Tyckte inte de va lönt att försöka somna om då jag hade tid hor BM 8.30.
Gick ner till bm i ösregn, va dygnsur när jag kom ner dit.
Blodvärderna hade försämrats för jag har åt helvete för lite järn i blodet,
så blir trött & slö. Sen hade jag gått ner 2 kg på 1,5 vecka,
vilket jag absolut inte fick göra än =/
Men magen hade växt 4,5 cm på 1,5 vecka :)
Så bebis växer och mår bra iaf :D
Efter bm fick jag gå hem i regn igen,
 Hanna fick syn på mig o hojtade till så tog en cigg med dem.
Sen kom mamma vid halv två, då åkte vi ner till banken, fick ut mina skattepengar.
Dock inte så mkt men bättre än ingenting. . .
Fortsatte till Gislaved, hämtade min blöjhink på babyproffsen,
fick även ett gåvpaket, alltid lika roligt :D
Sen stannade vi och åt kebab ;-)
Åkte hem igen, stannade även hos mormor påvägen hem, satt där en stund.
Efter de skickade Hanna och frågad eom jag ville spela kort,
så har precis kommit hem från kortspelskvällen. . .
Pratade med Gosing för en stund sen, vill ha min Gooos här.
Vill inte frysa en natt till, så trist o tomt utan honom.

Får se vad man hittar på i morgon, kanske Bredarydsmarknad...
Hoppas iaf på att dagen går fort, så älsklingen snart är här hos mig igen.
Söndag tror jag Andreas familj kommer upp, annars vettefan vad som händer,
men på Måndag ska vi på 2 ultraljud i vmo och få titta på vår skatt :D

Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0