Fredag - helg 12/8

09.58

Vaknade precis nu, är svintrött.
Har inte sovit speciellt bra inatt.
Sen blir jag väckt varje jävla morgon,
men försöker att ligga kvar o somna om,
men då blir jag bara seg istället.

Har jävligt ont i både rygg och nacke me :(
Får se vad denna dagen har att erbjuda mig,
för jag har inget att erbjuda dagen !

12.58
Va borta hos Hanna och Nova,
Robbin & Bell va i samhället.
Ines kom förbi me,
har fett ont i armen, känns som en sena eller muskel eller nått är i kläm,
asjobbigt :(

Är även fett sugen på Bambu,
men de har man ju inte råd till :(

15.26

Har ätit middag nu, blev ris & köttgryta.
Så ska lägga mig i sängen och kolla på film.
Har ont överallt, så idag ska jag inte göra några knop alls. . .

Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0