Torsdag - Tetris 14/4

08.29
Har varit vaken över en timma, men har inte gått upp ur sängen ännu.
Börjar inte förens 11.30, så kan allt ligga kvar en stund och lata mig,
jobbar ju till 17.30 idag, sen jobbar jag mellan 11.00-14.00 i morgon.

Virkade maränger igår, och en chokladboll, skitsöta =)

Har fått riktig noja på tetris alltså, spelar de hela tiden,
 och jag är skitbra på de me ;) haha !


10.23

Om en timme ska jag traska ner till jobbet.
Har duschat och gjort mig i ordning, nu blir det att spela tetris sålänge ;)

18.11
Hela denna dagen gick super fort, har fått i mig lite mat nu.
Stängningen på jobbet gick jättebra.
Ska jobba i morgon mellan 11.00-14.00,
och på måndag mellan 09.45 och 11.45 !

21.11
Va super rastlös innan, så städade ur alla garderober, skåp och lådor vi har här hemma.
Tog lite tid, men hade verkligen inget att göra, och nu är jag lika rastlös igen =(
Får väl starta en beck film :P

Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0