Torsdag - jobba 28/4

10.02

Har varit vaken till och från sen klockan sju,
ville inte gå upp så har sovit vidare fast vaknat hela tiden.
Men nu fick jag ta tummen ur att gå upp =)
ska strax äta frukost, duscha och greja lite,
sen bege mig till jobbet vid 13.00
Får se vad jag gör efter jobbet,
mamma är på kurs i Kalmar,
och kommer inte hem förens i morgon eftermiddag.
Så jäkla tråkigt att va hemma själv -.-

11.30
Har nu ätit lite, ska strax gå till jobbet,
ska in på statoil först me,
ligger och tänker på att de hade varit skönt att va hemma idag :P
orka inte gå ner :P
tur de bara är tre timmar, men sen får jag ju gå hem me -.-

17.01

Är hos pappa, kom hit för drygt en timme sen, slutade ju jobba då.Dagen gick fort, och vi har varit på macken och köpt korv, så nu ska vi grilla lite tänkte vi =)

17.47

Har nu fått i mig mat, fyfasen va gott de va :D

tycker det är synd att inte män blir gravida, haha. Dem får inte känna den underbara känslan när man känner att nått rör sig och sparkar där inne =)

18.42

Skulle spela lite cod nu när jag äntligen hittade skivan, hmm ? ena dosan bara blinkar och den andra dosan står på player 2, fick de inte o funka, började leta efter sladden man laddar dosan me, hittar jag den nudå?

Är asrastlös bara för de, men Susse kommer o rädda mig om en timma :)

Bebis ♥
Vännerna ♥ 
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0