Torsdag - Ines♥ 7/4

20.41

Jobbade mellan 7.00-11.30 idag, inte speciellt många timmar,
men så är schemat just nu =(
Klockan 14.00 skulle jag tagit bussen till Arbetsförmedlingen,
skrivit på ett papper, sen möta brorsan 16.00 på jysk.
Men Ines kom till mig när jag hade slutat,
så jag ringde Jysk och kollade om leveransen hade kommit idag,
men de hade den ju inte, m
en Ines körde mig till arbetsförmedlingen iaf =)
Hur snällt som helst men hann bara hem igen,
så ringer dem från Jysk och säger att möblerna har kommit.
Så vi åkte till Ines svärfar, lånade släp, sen åkte till Jysk coh hämtade min möbler.
Så snällt av henne :D
Så nu har jag alla möblerna hemma :D

Va borta hos Katta en sväng och snackade lite,
i med att klockan ticka på rätt fort,
så va jag bara där en snabbis,
busade lite med Heléa.

Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer
Postat av: Inescka

Angelica <3

2011-04-09 @ 13:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0