Torsdag - Åt helvete 21/4

16.22
Dagen va jättelång på jobbet idag, trodde aldrig den skulle ta slut. Gick till pappa och pratade lite när jag hade slutat, stannade även till och pratade med Johanna och Nettan.

Blev mindre roligt när jag kom hem, kan inte komma ihåg sist jag har gråtit såhär mkt.
Det är när man är som svagast man måste kämpa som mest,
men har aldrig någonsin i mitt liv känt mig så misslyckad och värdelös,
och har aldrig haft sånna skuldkänslor som jag kommer ha resten av livet =(
Kommer kämpa mer än mest, kan offra mitt egna liv för din skull, bara du får det bra !

22.20
Har varit jätteledsen sen klockan fyra, men blir inte bättre av att gråta.
Nu ska jag kolla på e film och äta lite godis, mamma tyckte synd om mig innan,
 så fick mitt påskägg idag ist :)

I morgon blir det att fira pappa lite, han fyller år,
sen på kvällen ska jag mamma och Micke grilla, det blir grillade Karreskivor,
med klyftpotatis, beaneisås och sallad :)

slutade röka idag me, va bara ett måste !!!!!!

Bebis ♥ 
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0