Tisdag - stängning 5/4

08.15
Gick upp för en kvart sen, låg och drog mig i sängen i typ en timma :P
Mormor kommer och hämta mig vid 09.45, ska på läkarbesök.
Börja jobba 12.00 och slutar 17.30, ska stänga Skeppshultskolan idag,
så hör ni ett larm så är det jag som gjrode fel xD haha !
Kanske tjatar om alla möbler och saker jag ska ha när jag flyttar, men jag tycker det är kul,
och för er som stör sig får helt enkelt göra de :P

Ska köpa denna spegeln, som är samma som vardagsrumsbordet.

Och sen denna skohyllan som oxåm är i samma trä :)

Vännerna ♥



Mamma



18.45
Har varit o handlat med morsan, så snart blir det potatisgratäng, med Café de Paris, skinksnitzlar och sallad.
Precis de jag o Frida åt i Fredagskväll :P
Kan äta ihjäl mig på de, det ärså jädrans gott :D

Skulle stänga på jobbet idag egentligen, men missförstod Emilia på jobbet :S
Hon sa : Du kan gå hem nu, barnen har ju gått.
Och barnen jag hade, hade gått hem. Så trodde hon sa till mig.
Men hon sa visst till Christina, men men, issförstånd händer ju dock!
Blev lite pinsamt bara för jag ville inte stänga först i med larm och låsning av allt.
Men när Emilia hade visat mig hur allt funkade så va de typ lugnt.
Och så missförstod jag henne sen -.- menmen :P


Kommentarer
Postat av: Camilla

<3 !

2011-04-05 @ 09:36:03
URL: http://camillalorentzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0