Tisdag - Mimmi på besök 26/4

09.41

Har varit vaken i en timma, varit nere på macken o handlat.
Ska strax göra mig lite frukost.
I eftermiddag kommer Mimmi när hon har slutat skolan.
Jag måste också upp till ss idag och inkassera 400 :- av Vickie, för skorna.
Får se vad man gör mer idag !


12.47
Suttit ute i trädgårdsmöblerna med Mamma och Maggan en stund o tjatat lite.
Har precis kommit ut ur duschen, så ska städa undan lite,
för Anita kommer och hälsar på mamma,
och Mimmi kommer och hälsa på mig sen i eftermiddag =)

16.46
Har precis fått i mig lite mat, och i med att jag nog blivit dissad av
 Mimmi så åker jag upp till nöjet strax . . .

20.10
Har nu precis kommit hem, va på nöjet och hämtade mina pengar,
sen gick jag upp till Camilla och Nattis :)
Efter de åkte jag och mamma till konsum och köpte godis :D haha !

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0