Tisdag - McDonalds 12/4

08.38
Gör nu varma mackor, måste ha nått i magen innan jobbet,
fast börjar inte förens 13.00. Slutar 17.30 idag, ska stänga :)

Igår började jag 07.00 och slutade 09.30, knappt lönt :P
Sen hela förmiddagen fram till två var jag med Nettan,
sen senare på eftermiddagen var jag med Ines hos hennes föräldrar.
Sen drog jag, Ines och Ines mamma till Donken i vmo, och de satt så jäfla fiiint ;)

17.33
de få timmarna på  jobbet gick fort, och låsningen gick bra !
direkt efter jobbet åkte jag o mamma o handlade.
Så nu ska jag göra potati kåldolmar och gräddsås, är jättehungrig och vill att den är klar nu,
men lär dröja en timma till =(

Vännerna
Mamma  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0