Tisdag - Ledig 19/4

 09.00
Vaknade för en timma sen, tog mo jag morgonciggen,
sen gjorde kaffe och frukost på sängen till mamma.
Hon uppskattade det, man får väl va lite extra snäll nu när hon inte kan gå.
Jobbar inte idag, och det är faktisk skönt, synd bara att jag inte kan ta mig någonstans =/
Så får se vad man gör denna dag !?


09.37
Polisen är här i skeppshult, har tagit fram stegen och klättrat upp på balkongen :P
Mamma kanske få anita på besök idag, så får väl slänga ihop nått som fika,
eller gå ner till statoil o handla, men orkar jag de på min lediga dag ?? :P

13.21
Har nu gjort lite mat till mig och mamma,
blev bara lite mackaroner och falukorv,
men de slank ner så gött så :)

Kanske ska till Camilla och Nattis sen,
om jag hittar skjuts dit och hem,
morsan får ju inte köra bil än :(
Bror min kanske kan köra (A)


I morgon kommer mormor och hämta mig,
 för klockan 10.00 ska jag ta massa blodprover,
som ska skickas till njurmedicinska i vmo på dialys.
de kommer ta massa rör blod,
och blir det som de brukar kommer jag va helt trött och groggy efteråt :p

18.58
Har varit borta hos Katta, daniel och Heléa en sväng,
 snuttan skulle cykla, så söt =)
Fick åka med daniel ner till macken,
så jag fick mina cigg =)

skulle till Camilla i eftermiddag egentligen,
men hittade ingen som kunde köra,
så får åka dit en annan dag ist =)

22.26
Har nu sett filmen " Till det som är vackert ",
och jag tyckte den va skitdålig =(



Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0