Söndag - Super Mario 17/4

Klockan är nu 11.21 och jag har sovit hos Ines och Modigh,
vaknade vid sju, men gick inte upp förens halv nio typ.
Vi gick o la oss runt tolv tiden igår, och vid halv två kom Modigh och David hem,
och jävla vilket liv de förde.
David va fett jobbig och skulle sova jämte mig,
visst, men släck lampan o håll käften. . .  ta bort din hand och sov !
med lite tjat så la han av till slut. Haha !
Nu sitter jag och Ines och lirar super mario :) haha !

16.26
Har suttis hos Sandra och Tony halva dagen med Ines, Marika, Jasmine och Johanna.
Suttit o tjatat om massa minnen sen jag bodde i Kinnared =)
Kul att träffa dem igen iaf :D Borde hända oftare.
Nu har jag slängt ihop en blomkålsgratäng med lök och bacon ! Asgott, är jättehungrig.
Och snart kommer min älskade mamma hem :D

17.21
Har nu fått i mig lite mat, eller aaa, rätt mycket faktiskt !
Alltid lika gott med blomkålsgratäng.
Pratade nyss med en arbetskamrat som inte är så kry.
Jag skulle egentligen jobba mellan 9.45-11.45 men blev ändrat till 9.00-16.00 =)
får jag ännu mer pengar :D

Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0