Onsdag - Virkning 13/4

23.04

Jobbade mellan 07.00-12.00, och det gick rätt fort,
i morgon jobbar jag från 11.30-16.00 egentligen,
men lovade ta stängningen till 17.30.

När jag ko hem efter jobbet, virkade jag en stund, sen satte jag på en Beckfilm,
sov i en och en halv timma :P
När mamma kom hem vid 13.45 började jag göra mat, så åt vi lite.
sen har jag varit med Ines hela eftermiddagen typ.
Va hemma hos hennes föräldrar en stund sen va vi hemma hos mig en sväng.
När hon hade åkt fortsatte jag kolla på Beck och virka :P haha !

Har haft så jävla ont i nacken och i ryggen idag,

ska kanske beställa tid hos en massör ?
eller kanske hitta någon som kan massera mig varje kväll (A)

Vännerna ♥
 Mamma ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0