Onsdag - jobba i morgon 20/4

08.25

Om fem minuter har jag varit vaken i en timme.
Har skrivit handlelapp, har gjort frukost till mamma,
och tagit morgonciggen, ska sluta röka iaf trappa ner för bebis skull.
Mormor kommer och hämta mig halv tio, hon ska köra mig till vårdcentralen,
så jag får ta mina prover, sen ska vi handla,
och även hämta ut ett paket.

Vet inte vad jag ska göra sen idag,
mer än att gå ner till pappa och hämta dvdskivor,
så jag kan bränna ut massa filmer som ligger i datorn.

I morgon ska jag jobba mellan 07.00-15.15,
på Fredag ska jag gratta pappa, han fyller år,
sen på eftermiddagen kommer Micke då ska vi grilla på kvällen.
På Lördag kommer brorsan och Camilla tror jag,
vi ska käka påskmiddag då :)

14.51
Kom precis hem, har varit i gvd med Ines och lämnat papper till Skatteverket,
sen va vi en stund och underhöll Magnus och sune.
Är nu bara hemma och lagar mat och ska äta,
sen ska vi åka till Kinnared och hämta en stereo.

21.13

Hängde med Ines till Kinnared en sväng innan och hämtade en bilstereo,
 stannade hos Malin och ungarna påvägen hem.
Sen när jag kom hem så sov jag ett par timmar,
de va skönt som fan.
Kom hem för en liten, liten stund sen,
jag och Ines va på furet en stund,
stod och pratade med Hanna och Robbin en bra stund :)



Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du gravid???? :O

2011-04-20 @ 17:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0