Onsdag - Jobba 6/4

08.14
Har varit vaken i en timme typ, börja dock inte förens 11.30 och slutar 16.30.

18.32
Jobbade över lite idag, tog stängningen åt Emilia idag,
men slapp låsa o larma för de va personal kvar på skolan när alla barnen hade gått hem.
Brorsan renoverar lite i grannens lägenhet, så jag och mamma gick upp dit en sväng.
Har fått Anders gamla databord så jag och dennis bar ner de,
 sen rev jag lite tapet me :)

Typ ett sånt här men inga skåpsluckor på det jag fgick =)
Kanske fixa bild på de senare !

Har även fått en bärbar dator av min bror,
Tack tack =)
så fattar inte varför jag tog ett databord men men :p

Mimmi, Vanessa och Andreas stannade till och tjötade över en cigg !
Trevligt, trevligt !
Va fett rastlös nyss, men va glad att morsan va hemma.
Men nu ringde Camilla och sa att de va symöte ikväll,
så mamma stack precis, så har aaaaaaas tråkigt :( :( :(


I morgon ska jag nog ta bussen till gvd efter jobbet,
( slutar 11.30) :D
möta brorsan så vi kan få hem mina möber,
sen in på arbetsförmedlingen en snabbis me :)

Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0