Måndag - Vikarie 4/4

16.11
Började klcokan 07.00 i morse, och slutade 13.00 snacka om soft dag.
Har hur goa tider som helst nu när det är halvtid!
Dagen på jobbet gick riktigt fort, påvägen hem från jobbet,
stannade jag och snackade lite emd Kim och Nettan.
Gick sen hem och började kolla möbler på nätet,
har hittat detta sm jag vill ha :)

Skänken :)

Matsalsbord :)

vardagsrumsbord :)

och två sånna här nattduksbord :)
Visst blir det några tusen :(
men kommer köpa de ändå,
ska fråga mamma om inte vi kan åka nu direkt när hon kommer hem från jobbet.
Tror hon säger nej, men man vet aldrig :)


19.59
Mamma körde mig så jag fick handla mina möbler :D
Fan va snäll hon är, älskar henne :D

Blev denna ist, för den va lite billigare :)

 Ines kom på besök och vi snackade en bra stund ute i trädgårdsmöblerna.
Får hända oftare tycker jag !

ska även köpa detta :D

Golvlampa till vardagsrummet :)

Taklampa till vardagsrummet :)


Fönsterlampor :)



Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer
Postat av: Therese

Skänken är supersnygg!

Jag har nederdelen och med 3 lådor och 3 dörrar.

2011-04-04 @ 16:59:54
Postat av: victoria lagerkvist

jag har likadan golvlampa, fönsterlampa och taklampa ha ha. du har förbannat bra smak gumman.

2011-04-08 @ 19:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0