Måndag - ledig imån =) 18/4

16.39

Kom hem för en stund sen, dagen har gått fort, och vädret har varit helt underbart =)
Varm och skönt så åt mellanmål ute idag :)

Är ledig i morgon, men morsan opererade knät idag och har jätteont,
så min lediga dag blir väl at pyssla om lilla mamma :
ska strax göra lite mat till stackaren  . . .


17.20
Är svalare inne än ute,helt fantastiskt, ska gå ut och sola, medans maten blir klar på spisen.
Första gången i år jag solar :)

19.21
Kollade på beck efter maten, men somnade rätt fort.
Ines ringde o väckte mig när hon var i broaryd,
så hon stannade här så vi tog en cigg o tjatade lite :)
 
22.38
Fullmåne, och jag kommer inte somna än på några timmar.
Får helt enkelt roa mig med en beckfilm till.
I morgon blir det lite städning här hemma,
sen hjälpa mamma när hon har ont !!



Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0