Lördag - Ultraljud 16/4,

08.55

Igår va jag i vmo på ultraljud, asmysigt.

Sen käkade jag på Max ;)
Började jobba 11 och slutade 14.00.
Åkte hem, sov en stund,
 sen åkte jag och mamma till Långaryd,
med alla kläder som skulle skänkas.
direkt efter de åkte jag till Camilla.
Va inne hos Gullan en stund.
sen cyklade jag och Camilla ner till samhället,
handlade så vi kunde göra tacos, fett gott :D
efter de cyklade vi hem lagade mat, åt.
Sen kom Db upp en sväng, och sen gosade vi med Nattis,
hon va supergo igår, åh hon skrattade så,
när jag busade med henne :)
Sen vid 23.00 kom morsan och hämtade mig,
åkte hem kollade på beck o somnade,
och nu har jag varit vaken i drygt en timma.
Mamma är på badet o simma,
sen vid halv fyra ska hon åka till Micke.
Vaad fan ska jag göra då ??? Orka sitta hemma :(

12.37

Har nu bakat klart, gjorde kanelbullar, äppel/kanel & Choklad/vanilj muffins.
Så nu inväntar jag Inescka, sen åker vi till Camilla och Nattis ♥

Veckans babe - Conny Hansen




Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer
Postat av: Hennie

Mysigt!!! :D

2011-04-16 @ 10:03:16
URL: http://henniiie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0