Lördag - Påskafton 23/4

11.41

Är nu klar med det mesta, vaknade vid halv sju,
men gick inte upp föens klockan nio :P
Har gjort köttbullar, påskbakelse, och hunnit duscha me :)
Brorsan och Camilla kommer om en timme typ, då ska vi äta :)



Mitt i all matlagning dök dessa sötingar upp =)


Albin, Tova & Anton !!

Mina snygga naglar jag gjorde :)

22.00
Brorsan och Camilla kom vid ett tiden, vi åt, sen spelade vi sällskapsspel.
Brorsan vann men de va roligt ändå.
Efter de åkte jag in till ss, grillade med Hanna, Robbin, Josse, Bell, Camilla och Nattis.
Har nu precis kommit innanför dörren och ska starta en film coh försöka sova bort min huvudvärk =/

Bebis ♥
Vännerna ♥ 
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0