Lördag - Kalas 2/4

09.41

Har varit uppe i tre timmar nästan exakt.
Asdrygt att inte kunna sova längre när man är ledig :P
Hade jättemysigt med Frida igår, lagada potatisgratäng,
med Café de Paris, skinksnitzlar och sallad :D
Va riktigt gott, de gjorde vi fint :)
Frida sa nått så roligt igår när hon ville yha påskmusten hon sa :
 - Du är snäll och ger mig flaskmusten xD
och jag sa nått jävla kul till henne här om dagen när jag åt revbenspjäll, jag sa :
- De är mycket kött mellan benen ändå ! HAHA !!!

Mamma är och simmar, och jag sitter och dryga mig,
ska strax hoppa in i duwschen och göra mig i ordning.
Vi ska nämnligen till Mattias och Malin idag för Malin fyller år,
så ska vara där klockan 13.00.


Fick två veckors vikariat halvtid på Ängen,
får ha Heléa då bland annat :)

Fick så söt present av Anita, Christina och Emilia igår när de va min sista dag på Grodan :)


Va clown på jobbet i Torsdags :P haha !


GrattisKatta som fyller år idag :D ♥



Vännerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0