Lördag - tippen 9/4

08.39

Har varit uppe i en timma typ, blev godis och tetris spelande till frukot :P
ska strax åka till tippen och slänga massa grejer :P
Får se sen vad jag gör resten av dagen !

09.53
Nu är iaf tippen avklarad, tre vändor fick vi ta.
Mamma köpte nog för liten bil iaf :P haha !!

Ska nog börja att virka på mina ballerinakex,
dem första kommer nog inte bli så snygga, men får öva :P
Övning ger färdighet, de ska iaf se ut såhär sen :)


14.48

Har ont i huvudet, och nu har jag jätteont i nacken med, bara för att jag har virkat :P
De första kakorna blev såhär :)

Rätt fina för att vara första gången va ? :D

Är jättesugen på att grilla men ingen som är på typ.
Ska försöka få tag i Malin och se vad dem ska göra ikväll =)

20.30
Har precis kommit hem från familjen Sjöberg,
dem bjöd på god mat och trevligt sällskap :)


Vännerna ♥
Mamma


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Assöta kakor du har gjort :)

2011-04-12 @ 19:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0