Lördag - Fint väder 30/4

09.54
Vaknade för en halvtimma sen,
somnade jättesent inatt men de gjorde inget,
kanske pensionärsvarning nu, men ja,
jag kollade på så ska de låta igår (A) hahaha !
Börja denna dagen med att åka in till Frida o tjöta lite,
mamma ska köra dennis till gislaved om en timme typ,
så åker med då, hoppas på att kanske få åka till min morbror,
och hans underbara familj,
ska kolla på en byrå dom vill bli av med :)
och jag behöver en byrå till sovrummet =)

14.14
Kom precis hem från Frida,
de va ju fan kallt att sola,
blåste ju nått så förbannat,
gick in o kollade film ist =)
Nu ska jag äta lite mackaroner och köttbullar :D

17.37
Tog en powernap som varade i en och en halv timma,
sen ringde Ines precis efter att jag hade vaknat,
och ville tjöta lite, så gick ut och satte oss i trädgårdsmöblerna.
Hoppas hon kan hjälpa mig med att hämta sofforna :)

17.42
Malin ringde o räddade mig,
hon och Emma ska till smålandsstenar,
sen plockar de upp mig påvägen hem till Broaryd,
så nu blir kvällen att kolla på Twilight =)


Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0