Fredag - pappas födelsedag 22/4

15.38
Vaknade runt halv nio, åt frukost, sen gick jag ner till pappa.
Han fick sin födelsedagspresent, och han blev glad,
va bara en parfym, men tanken som räknas.
Blev bjuden på grilla korv med bröd me :)

När jag kom hem till mamma, gjorde jag i ordning potatisen,
så vi bara kan skicka in den i ugnen när det är dags för mat.
Gjorde även salladen så den är färdig, längtar tills vi ska grilla ikväll =)
Sen la jag sylt på rulltårtan mamma gjorde, resten gör jag i morgon,
så bakelserna är klara när Dennis och Camilla kommer på påsklunch :)

Bli inte förvånad om jag inte hör av mig,
vill vara ifred och bearbeta beskedet jag fick igår.

Blir en väldigt lugn påsk, få se om jag orkar hitta på något i morgonkväll !!

Kollar just nu på Cell 211, helt okej hittills :)


20.05
Har nu fått i mig min efterlängtade grillmat :)
Superduper gott, ska strax kolla klart på Cell 211 som jag började kolla på :p

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0