Fredag - Helg 8/4

12.31

Började 8.30 och slutade 11.30,
men stannade och käkade på jobbet =)
Så har precis ommit hem,
skönt att sluta tidigt en fredag,
va fett längesen jag gjorde de :D
Rena jävla stormen påvägen hem,
höll fan på o blåsa bort :(
Vart är solen ?
Vart är alla fåglar som kvittrar,
var är alla snödroppar, vitsippor, tussilagor och krokusar ?
VAR ÄR VÅREN ????


Mamma slutar inte förens 17.00,
lite surt, men men.
Ville att brorsan skulle komma hem med nyckeln till Anders gamla lägenhet,
så jag hade fått riva lite tapet, det är askul :p haha !'
Ska hämta min bärbara dator idag me :) Härigt !!

Tänkte gå till GD:s sen och kolla med Görel om inte jag hade kunnat få ta några kartonger,
hon slänger ju bara dem ändå, och jag behöver packa lite om jag flyttar :)

Får se vad jag hittar på i helgen,
kanske hälsa på familjen sjöberg ? :)
kanske åker till Ines på lördag :)
 Får se hur jag gör !

23.14
När morsan kom hem från jobbet, åkte vi först till GD:s och köpte garn,
jag ska lära att virka bakelse och kakor :p
efter åkte vi till smålandsstenar,
mamma simmade, och jag lämnade två par skor till Vickie på nöjet.
Efter de, åkte v hem, sen rev ag lite tapet i anders lägenhet.
Sen poppade
vi popcorn och kollade på film.
Fredagsmys med mamma ! =)

Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0