Fredag - Helg 29/4

10.25
Vaknade 09.33, riktigt skönt,
Fast vaknade halv sex första gången o va uppe till sju,
sen somnade jag om :P
Mamma kommer hem idag runt 17.00 någon gång.
Skulle inte förvnga mig om hon ska till Micke ikväll,
så jag är ensam hemma hela helgen,
då dör jag, de är så satans tråkigt,
har ingen att prata med man kommer ingenstans,
kan bara sitta hemma o glo som en ful jävla uggla.

Jag hoppas Hanna ekegren får bebis inatt :)
Nu får ungen allt titta ut tycker jag :)

Har kollat klart på " Into The Wild" Den va la sådär, men absolut inte min filmsmak,
så tycker egentligen att den sög stenhårt. . .

Idag har jag gått 20 helt fulla veckor :D

12.27
Har nu fått i mig lite mackaroner och hemgjorda köttbullar :D
super gott om man frågar mig :D

Fundera över vad man ska göra ikväll, hade tänkt fråga Katta om inte dem ville grilla,
men läste sen på facebook att hon skulle grilla med sin mamma och donald,
så där sket det sig, men men en annan gång kanske :)

12.42
Mejlade på soffa igår, asfin, vill verkligen ha den.
Den finns i jönköping, nån med bil, körkort och villig att köra med släp.
Ring mig :P

17.51
Har varit nere hos Nettan och tjatat lite,
sen när jag kom hem pratade jag med Tommie en lång stund i telefon,
och nu väntar jag på Malin och Fredrik,
för ska åka dit en sväng =)

Du sa det igen, och jag vill inte höra det,
blir bara värre då !

22.12
Kom precis hem, åkte till Malin, Fredrik & ungarna vid sex tiden,
vi grillade korv och sen maschmallows,
eller hur det stavad xD
My va inte alls kladdig efter att ha ätit en korv med bröd med ketchup & senap på (A)

så körde Malin hem mig nu,
pratade om foglossning och förlossning påvägen hem :P
haha, det känns som det är jättelänge kvar till bebis kommer,
men tiden går fortare än vad man tror.

I morgon kanske man får storstadsbesök

23.19
Nähepp, har spelat tetris i över en timma,
kanske ska gå o nattpinka,
sen krypa ner i sängen och starta en film ? =)
Jag tycker iaf de låter som en toppen idé :D

Bebis
Vännerna
Mamma


Kommentarer
Postat av: hanna

Hoppas med bebis vill kika ut snart =))

2011-04-29 @ 21:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0