Torsdag - Trött 16/9

12.40

Vaknade typ för tio minuter sen, Nettan undra om jag ska ha kaffe så ska ner dit om en stund.
Åker kanske in till Mimmi i eftermiddag =)


Vill typ ner till Skåne idag, men inte så lätt utan pengar. Ska nog åka dit när mamma är i Polen, jävla trist att åka tåg bara, bättre mamma hade kört oss :P haha

13.47

Lagar lite mat, blir potatismos och falukorv =D asgott :P hahaha

Skickade denna gulliga sak till Mimmi, Agge, Martin & David
HAHAHAHAHA !!!!

dag är det internationella var-snäll-mot-en-utvecklingsstörd-dagen.Så
skriv till en efterbliven vän som jag just gjorde. Det värmer.
Detspelar ingen roll om du slickar på lyckstolpar, ligger med djur
elleribland skiter ner dig. Fortsätt kämpa. Du är speciell mitt lilla
cpbarn ♥


18.07

Blir nog ingen skåne resa som det ser ut nu, dom kommer nog upp ist :D

sitter hos Mimmi, skulle röstat inför valet idag, men kom på att Frida har mitt leg, o får ej tag i henne så gick inte så bra :P hehehe ! så sitter nu o snacka med folk på msn o fb o kolla på mimmi när hon spelar nintendo o svär när hon förlorar. hon söger typ : Fittflens, ät flens sug flens och massa sånt haha

23.02

Sitter på msn, lyssnar på musik och är inne på facebook. Måste läga mig i hyfsad tid ikväll, ska upp halv sju i morgon -.-  så jävla lamt :( Hade gärna legat kvar i sängen, speciellt om man hade haft sällskap. . . . Är så gosesjuk så de finns inte :( Får se vad man ska hitta på i helgen, kanske ta det lugnt, kanske inte. Man vet aldrig :P Ska iaf snart ta en varm dusch. . . ensam =( sen sova ! !! Arbetsintevju på Skeppshultskolan 07.30 i morgon. . . . .

Dem bästa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0