Torsdag - Nere 30/9

10.57

Susse ringde o väckte mig för en stund sen, hon skulle till tandläkarn i ss, så efter de kommer hon o hälsar på mig =)

Va lika tråkigt att vakna idag som de va igår =(
Bestämde mig för att när bejbi kommer hit får han sova på soffan, och jag ska inte pussa på honom, för då blir det inte så jobbigt när man är själv :P hahaha ! Risken finns bara att jag inte klara att slita mig från honom (A)

Nu ska jag göra ris & korvstroganoff, blev skitsugen på de :D

16.04

Susse har varit o hälsat på idag, alltid lika kul o träffa henne :)
Gick till GD:s och kollade lite. . .


Sorry, men måste sluta umgås med dig, vill men kan tyvärr inte ge dig en förklaring till varför,
för då blir de ännu mer trubbel. . . . Jag älskade dig.
Men du har förändrats så mycket så känner inte igen dig längre, du är inte den personen jag tyckte om att vara med. Det är ditt egna fel att det blev såhär. . .  


16.20
Saknar min sötnos =( ♥

Ska strax in till Smålandsstenar och va med Josse, är kvällsöppet i kväll, så ska kolla läget med henne lite :)
Sova hos henne inatt oxå, sen blir de att hjäpa henne med flytten :)

17.28
Sitter hemma hos Josse nu, snackar och tar en cigg då och då. Ska packa ner saker i kartonger me :P
denna dagen kan dra åt skogen, är helt nere. Allt kommer på samma gång. Tyr att jag har Josefin, hade varit ett plus om sötnosen oxå va här med mig, så jag slapp tänka på allt tråkigt hela tiden =/




Är både besviken, arg & ledsen på dig. . .

22.53

Önska att jag kunde förklara för dig, du kommer få veta vad det är frågan om. . .

Tur att Josefin, Mamma, Mimmi & Martin finns i mitt liv. Ni förgyllar min dag, ni får mig glad när jag är nere, och även på bättre tankar när jag är förbannad, arg eller irriterad. Tack för att ni finns ♥


Josefin ♥


Vännerna ♥

Martin Österlind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0