Torsdag - Mamma 2/9

12.15

Vaknade för en timma sen ungefär, svarade på alla mina meddelande, sen pratat med Mimmi tills nu. Jag försöker fixa skjuts in till ss, för jag ska äta lunch med Mimmi på Sabinas tänkte vi :)

Idag fyller mamma år, så mormor kommer hit på fika, så ska försöka fly innan klockan fem :p

HAHAHA !! Anton är så jävla rolig xD
http://www.youtube.com/watch?v=3NO-PuMIqx0&feature=player_embedded

13.44

HAr inte ätit något idag, så börja bli jävligt hungrig, hittar ingen som kan köra in mig till ss,
 och nu svara inte Mimmi :(

Fundera på om jag ska köpa denna tröjan :)
Ser varm och go ut, och kan behövas nu framåt    

Eller kanske denna ?! :)

19.45
Sitter hos Mimmi med Josse, Mimmi bjöd mig på mat innan på hotellet och de va riktigt gott alltså, sitter nu och försöker fixa skjuts till gvd. . . . .Har oxå köpt present till mamma idag. Hon fyller ju faktiskt år, men har inte träffat henne idag, och kommer inte göra det heller, för jag ska sova hos Mimmi :)


Min mat och de va Noisette, kluftpotatis, beaneisås och vitlökssmör


Mimmis mat som va tortillakorg med vegetarisk wok i, de va nuslar och grönsaker och va det nu va :)

22.16

Nu kom Sandra, Malin och Rickard hit en sväng, trevligt tevligt :)
I morgon ska jag nog ta det lugnt, blir ingen alkohol för min del iaf, tänker inte dricka på ett tag, tappade suget efter Chappen i lördags :p HAHAHA !!!

Vännerna ♥
Sötnosen ♥


Kommentarer
Postat av: josse

du svarade då inte på mitt sms :/

2010-09-02 @ 13:11:10
Postat av: katta

Den ljusgråa ha jag beställt, verkar as mysig ;). Pusss hej

2010-09-03 @ 22:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0