Tisdag - Bejbi åker 28/9

15.14
Sitter hos Josse med Mimmi. Andreas och Martin gick o handlade dricka och tog en promenad med Alva.
Dem ska åka hem idag, och jag vill inte de :(
Kommer få sova själv nu igen ju, helgen har gått så jävla fort.
Kommer inte ha hans varma händer på min kropp, får drömma mig bort inatt helt enkelt...

Josse lagar mat, fan va gott det ska bli. Potatis, köttfärslimmpa & sås :)

21.19
Lilleman körde ner Alva, Bejbi & Andreas till Halmstad, så jag och Josse hängde med. Vill att bejbi ska sova hos mig varje natt =/ Kom iaf hem för en liten stund sen, har varit hos Josse och kollat på Idol med henne o Cassandra.

21.53
Har precis tagit en dusch, och det är svinkallt. Sitter och prata med bejbi oxå, vill inget hellre än att han ska vara här nu, kommer va jätte tomt i sängen, tomt o vakna, ingen o hålla om, ingen o pussa på =(
Hoppas bejbi & Alva kommer snart igen, Andreas me såklart om han känner för de :)



Bejbi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0