Tisdag - 1 Dag kvar 21/9

16.00

Sitter hos Josefin, har precis fått frallor och kaffe till frukost =)
Väntar nu på att hennes pappa ska komma, hon ska åka o handla, och jag ska hem o duscha o fixa lite, sen in till henne igen :)

I morgon kommer bejbi :) tiden går skitsakta :(
Men får la överleva de. . . . ♥

18.30

Varit upp på nöjet en sväng och växlat några ord med vickie, är hemma nu. Har lagat min byrå :)
Fyfan vad duktig jag är, fick klappa mig själv på axeln ;)

Ska stax hoppa in i duschen, sen åka in till ss, ska sova hos Josse inatt igen,
ska oxå ta en cigg med Mimmi senare ikväll :)


Kan inte fatta att det är snart 5 år sen detta togs, kommer ihåg det som om de vore förra året. . .
Kan börja lipa när jag tänker på de, tiden går fort när man ändå tänker efter =/

20.57
Sitter ensam hemma hos Josse, hon är hos Cassandra och slinga håret, så jag sitter och prata med Martin som vanligt =)
Nu är det inte lång tid kvar, bara en natt, sen har jag sällskap :D ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0