Söndag - Super Mario 5/9

14.36

Sitter hos Mimmi och spelar Super Mario, typ de jag gjort hela helgen. Ska hem om en stund, och dricka kaffe med Katta & Frida. Har faktiskt saknat dom :)




18.35

Kom hem nyss har varit hos Katta och druckit en kopp kaffe med henne och Frida, och innan de hämtade mamma mig i ss, sen handlade vi, sen hem o köka, mamma hade gjort kålpudding och potatis o sås, riktigt gott var det :D


21.37

Hur kan allt ändra sig från perfekt till helvette på bara nån sekund ??
Fick precis veta, tårarna rinner och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Kommer saknar dig som fan, men inget att göra åt. . . . Hade jag kunnat hjällpa dig hade jag gjort det mer än gärna, men tyvärr kan jag inte hjäpa dig i detta fallet, är orolig för dig och har alltid varit, kommer antagligen alltid vara, du har en plats i mitt hjärta !
Vill skriva så mycket, men kan inte, allk kan bli värre då.. . . Hade kunnat skriva hela natten. . . !


Petter - Logiskt, det är den som får mig att tänka på dig !
Du ♥


Om man skulle flytta och ändra på sig. Bli en helt annan, en som ingen känner, vet inte vart jag ska ta vägen, vill bara bort. . . . Har aldrig känt mig såhär ensam :S

Händer det nått så dräper jag dig. . .  Inegn kommer ens sakna dig, och ingen komemr hitta din sönderskurna kropp, tro mig. . .

23.02
Så patetiskt, sitter och grubbar och lyssnar på massa ballader, tror jag tankarna blir bättre äv dom eller vad ? så jävla trög man kan va ibland =/

23.40

Behöver bara de sista pusselbitarna, så allt faller på plats och jag kan förstå vad det är som sker.
Är jätte ungrig men har ingen aptit alls, denna kvällen kan dra åt helvette, min favoriträtt i kylen, men kan inte äta, godiset står orört framför mig på databordet, det är nått som inte stämmer. . .

Känns bättre nu, efter en pratstund med Agge, är glad att han finns :) ♥


Regina Spektor - samson

Vännerna ♥
Bejbi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0