Söndag - slappdag 12/9

18.38

Va med Mimmi och Vanessa igår, åkte en sväng till Alle i Skeppshult, han hade fest. Sen åkte vi vidare till Broaryd, jag spelade Fifa 10 med Agge, tråkigt nog så förlorade jag, men de va kul ändå.

Jag, Mimmi & Vanessa sov hos Agge inatt. Idag på morgonen kom Agges Mamma in med färdigbredda frallor, med ost och prickigkorv :) och varm chokladmjöl. Så gullig mamma han har :D

Har varit hos Frida en sväng o hälsat på oxå, druckit kaffe o tjatat lite, sen hängde jag med Dijk, Linus, Agge & Vanessa till gvd en sväng. Sen åkte jag till Kim och Nettan, och nu är jag hemma.

Ska nog ner dit strax igen, idag blir de bara lugnt, har migrän och är jätte trött. . . 


Asså kan du typ sluta vara jobbig, skicka inte 500 meddelande på kvällarna, du fattar ju itne fast jag har sagt till dig. Hur trög får man vara ? HAHA !!

00.28

Jaha, de va ju kul. . . . Batteriet dog innan när jag o Nettan va ute o gick, la den på laddning när jag kom hem, och nu när jag skulle starta den, så har simkortet gått sönder på nått jävla vänster :O har ens inte rört de. . .  jävla skit. har beställt nytt nu iaf :)

Awwe komsi komsi :)

21.17
Har precis varit ute på kvällspromenad med Nettan, vi ska göra det till en dagsrutin bestämde vi idag. Söndag - Torsdag 20.30 ska vi gå :P Vi skippar Fredag & Lördag kvällar. Då har man mycket bättre saker för sig :p hahaha


Vännerna ♥
Sötnosen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0