Söndag - nyttig frukost 19/9

11.43

Vaknade för en timma sen typ, jävligt skönt att jag fick sova inatt. Har inte haft ont, men när jag reste mig upp så hade jag lika ont ändå, men men, Huvudsaken är att jag fick lite sömn iaf =)

Frukosten blev Cigg & Coca Cola, passade mig perfekt :P haha

Ska kanske bort till Katta på kaffe sen, och senare i eftermiddag kanske jag drar in till Mimmi :)

21.11
Blev inte att jag drog till katta idag, hon ringde aldrig. men men, hon är la bakfull idag :P

Har varit hos Mimmi nu ikväll, kom precis hem, har spelat super mario :)
Många skratta och ännu fler svordommar :p haha

Har ju pratat med den sötaste hela dagen, bara tre nätter kvar sen är han här :)
Ska bli så mysigt så :D

23.52

känns som de va jätte längesen jag uppdaterade bloggen, men de va bara tre timamr sen.
Tiden går så sjukt långsamt :(


Kolla porrisen :D

Du är så jävla söt bejbi =)
Vill ha Onsdag nu ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0