Onsdag - Åt helvete 15/9

19.17

Kom precis hem, har varit hos Katta och druckit kaffe, kändes som att vi inte hade träffats på skitlänge, det är typ en vecka sen eller mer :S hmm, skärpning :p hehe ! Frida va där me, mycket trevligt, daniel och helea oxå givetvis. Heléa mitt lilla charmtroll, busade lite med henne som vanligt :)



Va hos Mimmi en sväng igår, pratade även med polisen angående semesterfredagen.
Sen sov hos Josse inatt, hade mysigt med tacs & film igår ikväll, och idag bjöd hon på hemgjorda biffar, potatis o sås. riktigt gott, det gjorde hon bra !




Vart fan håller du hus någonstans ?! Hittat på bus igen eller ? :P






Förlåt att jag gör så, kan inte hjälpa det. Du får älska mig för den jag är, eller helt enkelt skita i att göra de, ditt val. Men kan tyvärr inget mer än att ångra mig eller be om ursäkt. Du är visst de bästa i mitt liv, och det vet du, men du gör mig så arg jämt, fatta inte hur du orka bråka med mig. Vi har haft det så bra så länge, så börjar det igen, och att mitt liv kväver mig är inte ditt fel, vet att du vill hjälpa mig mamma, men du kan inte, hur mycket du än försöker. Lägg inte din energi på mig. Jag är inte värd dig för fem öre. . . Förlåt mamma, du vet att jag innerst inne älskar dig fast jag betér mig jävligt illa emellan åt :( ♥

Veckans babe - Martin Österlind;)




22.06

Denna dagen kan ju bara dra åt helvette, itne nog med att jag hade ett bråk med mamma så hälften vore nog. Utan nu fick man reda på en sak till, som gör mig både ledsen och förbannad. Har aldrig fattat poängen i förnedring, sluta trakasera folk för helvette, hon är inte värd detta, och ahr inte gjort någonting för att förtjäna detta. Lägg av genast, om inte kommer jag se till att konsekvenserna som uppstår blir värre än vad du någonsin skulle kunna föreställa dig. Tro mig, slutar itne du, kommer jag göra så att du både pissar och gråter blod unge man. . . .Ditt beteénde är inte okej (min åsikt)


23.53
Kvällen blev mycket bättre nu när jag vet att inget va på tok, eller jo lite.
 Men ingen fara (A) haha!

Pratat om att åka ner o hälsa på i skåne. . . Låter som en toppen ide tycker jag :D

Jag har dom bästa vännerna ♥
Sötaste ♥


Kommentarer
Postat av: martin

naw fan vad söt du är gullet att jag blev veckans babe :D<3

2010-09-15 @ 23:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0