Onsdag - jobbintevju 29/9

20.57

Kom precis hem från Katta, va kul o träffa henne. Heléa sprang o kramade mig direkt jag kom innanför dörren, jäkla charmtroll. Har varit på möte på Skeppshultskolan idag, så ska börja praktiken på Måndag 08.00 sen praktisera i tre månader, sen anställning i tre :) det ska bli gött =) Fundera även på att ta egen lägenhet här i Skeppshult, vill ej bo i ss =/


Saknar min sötnos så jävla mycket, va inte alls kul o vakna idag, hade ingen att gosa ner mig hos, och hade ingen som låg tätt in till mig.
Kommer va lika tråkigt att vakna i morgon igen ju. . . Men förhoppningsvis dröjer det inte länge innan jag får pussa på honom igen :D



23.58
Har pratat med Josse en stund i telefonen, är så jäva glad att hon finns, och att jag kan prata med henne. Vi stöttar varandra, och ljuger inte för varandra vilket tydligen en av mina andra vänner gör för mig, förstår inte vad jag gör för att han/hon ska behöva ljuga för mig =/
Bättre o hålla sig till sanningen (min åsikt)


Har aldrig tyckt om någon så mycket, på så kort tid, som jag tycker om Martin Österlind
Han är bara så jävla underbar, att jag inte såg de på Kiviksmarknad . . . .  :P

02.21
Hahaha jag & dijk sitter o skratta på facebook åt en nte så söt kille :P haha


Jag saknar mitt hjärta me =(

Vännerna ♥
Den sötaste ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0