Onsdag - Bilbingo 1/9

13.17

Vaknade för typ en timma sen, shiit vad jag sover bort dagarna, men jag har vänt så jävkligt på dygnet, så inte alltid så lätt att komma upp i tid :(

Idag vet jag inte vad jag ska göra, förutom att jag ska på bilbingo med Mimmi, Veronica, Veronica och Nattan, hoppas man vinner lite pengar iaf :D


14.20

Har nu ätit lite mat, de va riktigt gott. Fläsk, Potatis & Löksås :)
Så jävla nice :D



Mamma kommer hem om en timme ungefär, då ska vi åka in till simhallen och simma några längder, sen ska jag till Mimmi, där Veronica plockar upp oss, sen åker till Kinnared :)

22.47
Nu är jag hemma från bilbingotm, första gången jag varit på de, dock så vann jag ingenting, men va ju en annan lite fis som gjorde det xD
                                                          
                                            
                   

 Är jätte trött och hungrig, och är glad att jag är trött vid denna tiden, så inatt kanske jag kan vända tillbaka på dygnet :)

Ska äta Lunch på Sabina's i morgon med Mimmi ♥


Asså fattar inte hur folk beter sig ibland, hur fan man ens kan behandla eller anklaga någon för en sån grej. Det är inget normalt beteénde att hitta på sån, finnas fan folk det har drabbat på allvar. . .  jävla cp !!!

23.39

Facebook va riktigt dött idag :O

Jävlar. . .  Morsan fyller ju fan år i morgon, har inte köpt nått ens :P hahaha
Like you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0