Måndag - Cp Simkort 13/9

12.48♥

Vaknade för en timma sen, är fortfarande irriterad. Jävla fitt simkort, fattar itne hur de bara kan sluta funka när de sitter  mobilen :S Asskumt, har iaf beställt ett nytt, men endå. Alla nummer är ju borta nu :(

Öööh, hahahaha!! Hur fan kommer det sig att jag drömde om dig inatt. hahah ! mycket lustigt. . . .


Fredrik Reinfeldt hjälpte en gammal tant över gatan. Sedan sa han:
- Nu röstar väl tant på mitt parti?
- Nej, svarade tanten, det är mina ben som det är fel på, inte huvudet!

19.10

Har gjort en jävligt osmart grej, så nu fick jag en räkning på 625 :- som jag får betala. . . .

01.47

Har varit hos Kim & Nettan nu ikväll me. Johanna va över me, alltid lika trevligt, och henens söta lille vovve :D

I morgon vet jag inte var det blir, kanske in till Mimmi en sväng. Har i mitt abonemang i telefonen nu tills jag får mitt nya kontantkort. . . .  Fittskit att alla mina nummer försvann =(
Måste hälsa på Katta snart, känns som att de va ett tag sen nu =/


Dom bästa ♥
Sötaste ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0