Lördag - Marknad 4/9

13.53

Nu sitter jag och Mimmi och spela ännu mer Super Mario :P

Ska dra till Rendez och käka :)







Har varit ens väng på maknaden, såg en assnygg kille, som jobbar för ThePhonehouse, asså riktigt köttig va han ! Ångra att jag inte tog kort på honom. Eller aaa jag tog kort, och jag ska lägga ut de, men de blev ju inte alls bra, han syns ju knappt :( men men, kanske ta en titt i samhället lite senare, för att få titta lite igen. ögongodis !!! :)


Ska nog upp och hälsa på Jasenko en runda ikväll, se om han har nått kul o berätta :)

15.02

Klumpen i magen kommer inte försvinna förens jag vet vafan det handlar om alltså, vill veta allt från början till slut. . . . . . . . . DETALJERAT !!!!!  Så som du gjorde, gör man fan inte mot en vän. . . . Du var en fitta från början, de va ju de vi visste :(

17.03
Hela denna dagen är åt helvette, är så trött på att bli lovad hela tiden, och sen händer det ingeting..... Fittjävel !

Ingen mår bra här längre, på 1 minut kan allt från perfekt blir helt åt helvette, hur kan detta va möjligt. Vad hände med alla ? :/
 Vill att bejbi kunde räddat mig denna gången emn de går ju inte . . . .

Bejbi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0