Lördag - Gekås 11/9

17.39

Gick upp halv sju, åkte till Ullared med mamma, köpte lite småskit typ. . .  Va hemma vid elva somnade, sen vaknade klockan 14.30 :P hahaha, inte hälsosamt för mig att gå upp tidigt. . .  Jag har ju världens härligaste morgonhumör oxå. . .NOT !!! Är inte alls rolig på morgonen :P hahaha!!


Hade så jävla sjuk dröm, eller den va inte sjuk, den va egentligen jävligt mysigt. Tråkigt att vakna för att åka till Ullared, hade hemskt gärna drömt vidare. . .  Drömde att jag va o hälsade på hos en, sen drömde jag att vi hade sex haha ! De va typ jävligt gött, och mysigt. Hahaha ! De va sånt fint sex på nått sett haha ! Därför va de jävligt tråkigt att vakna av att mamma står i mitt rum och be mig snällt att gå upp! Hmm, dra åt helvette du me mamma typ, blev skitsur. Gick upp pissade, kollade kylen, tog på mig kläderna borstade tänderna och va skitsur.



Mamma -Va är det med dig ?
Jag - Asså du fattade inte vad jag drömde, och du sabbade den.
Mamma - Vad drömde du ?
Jag - Att jag knullade, och de va jävligt gött, så väcker du mig. . .
Mamma tittade bara bort o hmm, aja. . .

Och jag började skratta, tantan blev helt tyst xD

Vännerna ♥
Sötnosen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0