Lördag - Akuten 18/9

16.49

Har äntligen kommit hem, har varit på akuten emd mina njurar, fick penicillin i 10 dagar. Sen va jag på Mc Donalds med mamma :) gott gott !!

Ska kanske in en sväng till Mimmi ikväll, ska iaf bara ta det lugnt :)

Saknar sötaste, inte lång tid kvar nu =) puss


19.43

Skulle in till ss och träffa Mimmi nu men fick visst dissen ='(
Gjorde mig i ordning lite för att inte se sjuk ut, men de va ju helt meningslöst, har skittråkigt. . .
Allt kan ju inte alltid bli som man vill eller som är bestämt. . .


20.23

Hatar att jag inte har godis hemma, och palla inte gå o handla heller. Allt blev skittråkigt =/
Tur jag har massa tankar som gör mig mer än glad :D

22.31
Nu sätter jag på en film, Josse försöker fixa skjuts till mig, så kanske åker in till henne sen ! =)
man kan ju hoppas att hon lyckas, för då slipper jag sova själv!!!


Haha jävligt gammal bild, måste va sen 2003 för har inte läppiercingen här ju :P
 men bjuder på den iaf ;)

01.34

Har inte rökt sen 23.00 typ, jävligt irriterande , asså hur kan man glömma köpa cigg??? Fattar inte de, är iaf fett röksugen nu. . .  Hade jag sovit hade de varit lugnt, men nu gör jag ju itne de :(

Vännerna ♥

Sötaste ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0