Fredag - Fittdag

16.13

Somnade typ vid halv åtta i morse, har spytt och mått jätte dåligt. . .
Mimmi kommer till mig en stund sen =)
Blir att ta det lugnt o va hemma ikväll. . .




Varför gör jag såhär mot mig själv ?
Asså, jag vill inte egentligen, är bara så jävla lätt att de händer om och om igen. . .

Ska trappa ner mer o mer. . .



Asså Eminem är rätt jävla snygg endå, har alltid sagt att han är ful, men jag har fan ångrat mig asså. . . .

23.18

Kom hem från Kim & Nettan för en liten stund sen, har käkat lite mat, och sen klämt i mig lite godis. Mimmi va o hälsade på mig en stund på eftermiddagen, vilket va väldigt uppskattande =)
Men nu har jag lika tråkigt igen :P hahaha!!

I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska nog bara ta det lugnt då me. . .  Skööönt !

02.23
Har rätt tråkigt, tur att facebook & msn finns så man kan få sig ett gott skratt såhär mitt i natten =D haha

03.14
Har haft ont i magen och ryggen i två dar nu, tror fan de är njurbäckeninflamation, blir nog vmosjukhus i morgon :( Iaf om jag har lika ont i morgon =/

Jag har de bäsata vännerna

Frida Landh ♥
Katta Jaktlund ♥
Martina Karlsson ♥
Yohanna Edberg ♥
Josefin Knezevic ♥
Mimmi Pettersson♥
Vanessa Karlsson ♥
Susanne Johansson ♥

Sötaste  ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0