Torsdag - Sjuk 14/10

09.56

Vaknade för en stunsd sen, har vaknat inatt flera gånger och inte mått så bra. Gåt magsjuka nu, så vet inte om jag inbillar mig att jag mår illa, men frös inatt så jag höll på o dö. Ringde iaf till skolan o sa att jag inte kommer, och att de kanske bara va inbillning. Men de tyckte jag skulle vara hemma, för är jag inte sjuk så jobbar jag i morgon !

Får se om det blir att bejbi åker upp idag eller Måndagm, synd bara att han missar Josses inflyttningsfest. Får kanske sakna han några extra dar :P



Mamma kommer iaf hem idag om allt går som det ska :) 


16.30

Det är inte magsjuka jag har, men mår inte osm jag ska. Har fått ta 2 treo idag, har en jäkla huvudvärk och pallar knappt vara uppe. Nergosad i soffan med film. Hade behövt lite Mamma kärlek denna dagen, blir en lugn helg för mig, för får nog stanna hemma i morgon med :(



Vännerna <3

Josefin Knezevic <3

Martin Österlind <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0