Tisdag - Trött 5/10

16.05

Kom precis hem, dagen har gått fort. Ska fortsätta med att börja 07.15 ist för 08.00, kommer hem lite tidigare då och har lite mer eftermiddag och kväll. Maten va dock inte så god idag, Rotmos :O

Bejbi kommer på Måndag :D Längtar som bara den :)



Är väldigt trött idag, och har jätteont i ryggen =/

mamma är o handlar, så hon kommer nog strax, då jag ska laga nått gott o äta, är sjukt hungrig.
På Torsdag åker Mamma till Egypten en vecka, så är själv hemma.
Men bejbi och Alva kommer ju, och kanske Krille. Så helt själv blir jag inte !!!!

18.35

HAr ätit potatis, fläsknoch löksås, så jävla gott :) Gjorde så jag har matlåda till jobbet i morgon me :)
Skickade till Nettan för en stund sen, men hon svarar ju inte =(

Bejbi & Alva komemr troligtvis stanna hos mig :$ ♥ 

20.29

Sitter och snacka med Bejbi, ska strax ut o röka. Kanske ska be Josse ringa :)
Vill ha fredag nu, för på Fredag ska jag till josse, sen ska jag stanna där till söndag =)
och vill oxå att de blir måndag fort :D:D

21.51

Har nog inte riktigt fattat att detta händer ! :D ♥

 Josefin Knezevic

Martin Österlind  ♥


Kommentarer
Postat av: Josse

<3<3<3<3<3<3<3

2010-10-05 @ 22:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0