Söndag - vad ska man säga 17/10

09.44

vaknade för en och en halv timma sen, har inte alls sovit bra inatt.
Har vaknat flera gånger, är jävligt hungrig me, men har ingen aptit =/
Vet inte vad jag ska tro eller tycka längre, så väljer att inte tycka alls.
Vet inte va jag ska göra för att det inte bli fel, så tar det som det kommer.

Min tanke är typ skjut mig :P


14.10

Har rullat köttbullar och gjort potatis och sås, men kunde dock itne äta, jävla mage jävel :@

19.12
Är nu hemkommen, har spenderat eftermiddagen i Broaryd hos familjen Sjöberg :)
Dom är lika underbara som alltid :D



Malin - Jaså !? Så du har skaffat kille Angelica ?
Isak - Nä, det har hon inte !
Jag - Haha jo nått i den stilen
Isak - Nää
Malin - Okej kul =)
Isak lägger bekymrat händerna på armbågarna samtidigt som han säger - Varför de ? Du får aldrig komma hit med honom.
Jag -  va ? Haha ! Det är kalrt jag får :P
Isak - Men du får inte pussa honom framför mig !

Isak va ledsen, så nu har bejbi en riktig rival HAHAHA !!! ;)
22.39

Ska strax krypa ner i sängen och drömma om bejbi inatt !
Har skrattat så mycket ikväll så jag har ont i magen, tack för att skåningar finns, dom har humor, och förlänger mitt liv, tror ärligt att jag aldrig komemr dö efter denna roliga kväll xD



Saknar Sara db, Josefin & bejbi  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0