Söndag - I morgon 10/10

10.22

I morgon kommer min sötnos :D
Då får jag äntligen pussa på honom igen (A)
Bara en natt kvar, men hoppas på att Josefin kommer hit och sover med mig :$


Ni två får mig att må jävligt bra :D:D:D

Jävligt skönt att inte vakna bakfull idag, men fy va dåligt jag har sovit :S
Drömde jätte hemska saker så har vaknat typ 70 gånger =/

13.15
Har städat lite, och vet inte vad jag ska göra mer riktigt.
Pratade precis med Josefin :)

Min säng kändes så tom inatt, Bejbis sida va bäddad och helt orörd, kändes jättetomt utan honom :(


15.20
Har varit nere hos Josses faster Lotta på kaffe :)
 Mycket trevligt, och så söta kattungar hon har :)

18.41
Längtar så jävla mycket till i morgon, så jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt :(
Har iaf städat färdigt för idag, och ska inte lägga mig sent, måste orka upp i morgon.

22.39
Ska strax krypa ner i sängen, och vill inte de.
Vill inte sova utan dig, så ensamt o kallt.
Vet inte om han kommer i morgon ='(
Behöver dig bejbi ♥


Josefin Knezevic ♥

Martin ÖSterlind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0