Söndag - Bakfull 3/10

11.28

Vaknade runt halv tio tiden idag, vilket är ovanligt, men de va bra att jag inte vaknade jättesent, för mås6te ju vända tillbaka på dygnet nu, i med att jag börja praktiken i morgon.

Gårdagen va helt okej, och jag mår rätt bra idag iaf, lite småseg i huvudet, men de är jag i vanliga fall me :P

Började skratta igår hemma hos Katta, fast de egentligen inte va kul men Johny råkade stiga på Kattas kattunge och de såg jävligt kul ut, så blev lite full is skratt, men det gick bra med den iaf :)


Min superheta Cider ;)
Jag gillar sugröret rätt stark ;)


Camilla, Jag & Patricia


Camilla, Johanna, Jag, Frida & Ida =)

Tack för en rolig kväll mina töser :D

15.00

Sitter hemma o vänta på att Katta ska skicka att hon är hemma, så jag kan gå bort och busa med min favoritunge Heléa, hon är så jäkla underbar den ungen :D ♥

Tänker på min underbara sötnos, som är på tok för långt ifrån mig =/

18.30
Har precis kommit hem från Katta, har varit där en sväng och busat/gosat med Heléa =)
Hon är för underbar hon :)

Heléa i sin hoppborg :D

19.31
Saknar min sötnos, inte lång tid var innan jag får pussa på honom igen :D

http://www.youtube.com/watch?v=qbSQm8ztAPI

Vännerna ♥
 
Martin Österlind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0